
Relatiebeheerder BOG/MOG/ZOG
Functieomschrijving
Relatiebeheerder BOG/MOG/ZOG
36 uur | € 4.209 tot € 5.529
Vastgoed en goede relaties gaan bij jou hand in hand. Als relatiebeheerder ben jij hét aanspreekpunt voor ons bedrijfsonroerend goed, maatschappelijk vastgoed en zorgvastgoed (BOG, MOG en ZOG). Zorgorganisaties kunnen bij jou terecht met al hun vragen over vastgoed en samenwerking. Voor ons, als seniorenhuisvester van de regio, zijn dit belangrijke partners: zo’n 13% van ons bezit bestaat uit intramurale zorg. Je hebt niet alleen verstand van vastgoed, maar krijgt ook energie van samenwerken en adviseren. Jij zorgt dat processen soepel verlopen. Bij zorgvastgoed gaat het niet alleen om verhuur en beheer, maar ook om het coördineren van huisvestigingsvraagstukken. Zo combineer je jouw vastgoedexpertise met een klantgerichte aanpak.
Dit ben jij
Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in vastgoedmanagement, makelaardij of Management, Economie en Recht (MER).
Minimaal drie jaar ervaring in vastgoedbeheer of zorgvastgoed.
Grondige kennis van het vastgoed- en verhuurproces, vooral als het gaat om bijzonder vastgoed.
Goed op de hoogte van wet- en regelgeving in het vastgoed.
Je hebt sterke communicatievaardigheden: je schakelt soepel tussen verschillende partijen en brengt de boodschap helder over.
Een goed gevoel voor de balans tussen commerciële en maatschappelijke belangen.
Een proactieve houding: je denkt in mogelijkheden en draagt ideeën aan die processen of resultaten verbeteren.
Je schakelt soepel tussen de dagelijkse praktijk en het grotere strategische plaatje.
Je bent in staat zelfstandig een huurvoorstel te formuleren en huurovereenkomsten (conform ROZ-model) inclusief de benodigde bijlagen op te stellen.
Je bent accuraat en kunt heldere demarcaties tussen huurders en verhuurders opstellen.
Zo maak jij impact
Je draagt actief bij aan het optimaal beheren en verhuren van onze BOG, MOG en ZOG en draagt daarmee bij aan onze focus van seniorenhuisvester. Zo ben je bezig met contractbeheer en relatiebeheer.
Een greep uit je werkzaamheden:
Je stelt huurvoorstellen, overeenkomsten, ROZ-contracten en met bijbehorende bijlagen waaronder demarcaties op en bent verantwoordelijk voor dossiervorming.
Je onderhoudt en versterkt relaties met maatschappelijke organisaties, zorgaanbieders en ondernemers.
Je bewaakt contractuele afspraken, signaleert afwijkingen en stuurt bij waar nodig.
Je adviseert het management over marktontwikkelingen, kansen en risico’s.
Je levert input voor beleidsontwikkeling, portefeuillemanagement en rapportages.
Als relatiebeheerder ben je integraal betrokken bij het beheer van de het vastgoed en de samenwerking. Je werkt daarvoor samen met uit de teams wonen, vastgoed, financiën en bedrijfsvoering. Daarnaast ben je onderdeel van het team inkoop, waar volop ruimte is voor ideeën en initiatief.
Wat Wooninc. je biedt
Bij Wooninc. hechten we veel waarde aan werkplezier en ontwikkeling. Daarom mag je het volgende verwachten als je het Wooninc.-team komt versterken:
Tijd, budget en ruimte om jezelf te ontwikkelen op zowel professioneel als persoonlijk vlak.
We werken op basis van vertrouwen. Hierdoor kun je je werk op jouw manier uitvoeren.
Flexibele werktijden, zodat je bijvoorbeeld 's ochtends je kinderen naar school kunt brengen of kunt sporten voordat je werkdag begint.
Meer dan 160 kundige collega's die ook nog eens behulpzaam en gezellig zijn. Plus een actieve personeelsverening. Je voelt je snel thuis bij Wooninc.
Fijne voorzieningen, zoals een aantrekkelijk fietsplan en een goede pensioenregeling.
Regelmatig vers fruit en soep. En nog vaker taart.
De praktische zaken op een rij
Je verdient maximaal € 5.529 bruto per maand, afhankelijk van je opleiding en ervaring (CAO Woondiensten, schaal I).
Je werkt 36 uur per week.
Een verklaring omtrent het gedrag (VOG) is nodig voor het uitvoeren van deze functie.
Klaar om jouw steentje bij te dragen?
Leuk! Reageer dan snel en simpel via de solliciteer-knop!
De volgende stappen
We sluiten deze vacature op 18 mei.
We ontmoeten je graag persoonlijk. Het sollicitatieproces bestaat daarom uit twee gesprekken. Het eerste gesprek vindt plaats in week 21 en het tweede gesprek in week 22.

Vereisten
Werken bij Wooninc. Eerst mensen, dan stenen
Wooninc. is een ambitieuze woningcorporatie in de regio Eindhoven met zo'n 12.000 woningen in 13 gemeenten. Met een sociaal hart boeken we samen resultaat. Daarom komen bij ons mensen eerst, en dan de stenen. We hebben speciale aandacht voor onze bewoners én collega's. Je kunt bij Wooninc. jezelf zijn, werken met plezier, initiatief nemen en groeien. Zo haal jij het beste uit jezelf naar boven en maken we samen het verschil voor onze bewoners.
of
- Eindhoven
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!